Thursday, February 10, 2011

CNY....

Salam...
lama nyer tak update blog ni...huhu....rindu jugak nak berkongsi citer...but lately ni,susah skit log in..tenet opis slow..huhuhu.kat umah lak..kejap2 ajer guna lappie...what to share erk?? hmm...cuti baru2 ni..macam packed jugak jadualnyer...ops!!!!dengan bangganyer aku announce aku berjaya climbing Bukit Gasing..huhu..riak kan?? tapi aku tetap berbangga dengan diri aku...coz selama ni mana nak aku daki mendaki ni...kira ni first time lah.....thanx to Jina, Kak Anya, Abg Rizlan and Fa'ie.......next time ader masa kiter pegi lagi.....

itu mendaki, turun ajer.Bukit Gasing tu..serang Rajoo's..Ya Allah..memang melantak sungguh2 lah....cover lemak cair masa mendaki..hehheeh....sedap sgt roti nanai dia....Alhamdulillah, kaki aku okey...takde lenguh2.lenguh ngan semput pun masa mendaki ajer..lenkali kena prepare stamina ni...malu ajer kat Fa'ie...hehe...dia steady and kool aje...

aktiviti lain..macam biasa ajer..menghabiskan masa di Shah Alam...4hb gi Kuala Selangor lak..lepak ngan MIL,SIL,Biras..anak2 buah..dan family makcik hubby..seronok gak..and watching Green Hornett..kat cinema baru di Kuala Selangor..best gilak....dah lama tak gih cinema..lepas gian jap...esok nyer...dalam kul3 lebih kot...atau kurang..balik damansara..lepak jap, then MIL ajak gi Ikea..sempat lah meninjau2 barang..nak beli....tungguuuuuuuuuuuuu...bila dusun durian berbuah dan runtuh, leh lah serang Ikea tu balik..hehehe..at 9++ pm, pulang ke Shah Alam to join Steamboat....

Walaupun terlewat, tapi sempat berkumpul ngan sedara2...syoknyer....dah lama tak makan ngan berkumpul ramai2 macam tu...Makanan pun byk lagi...siap leh buat breakfast utk hari Ahad tuh...Ahad....pepagi kumpul..breakfast steamboat sambil borak2...kecoh btul ..rasanya kalah Chinese makan busat..hehehe..meriah sungguh....BTW, Jina..lupa lak..cake mung mmg sedappppppppppp...mavelles.... nanti time besday aku..mung order erk....

1 comment:

  1. yer...aku tau kek aku sedap...hikkk...oitt...update lerr blog macikkk..

    ReplyDelete