Monday, January 24, 2011

after work!!

tepat 5.30pm..aku punch out dari opis..huhuhu..hari ni awal...coz hubby dh sedia menunggu kat bawah..kalau tak..lewat skit aku punch out...


Hari ni...malas tul nak masak...penat sg..mata dari pagi mengantuk semacam...so, tanyer hubby..leh tapau ke tak...jawapannyer:ok...seronoknya!!!..terus ajelah gih tapau.....


lepas tapau..balik..terus ngap..huhuhu.....nampak sgt lapor....pastuh rehat2 jap...baca novel Bukan Aku Tak Sudi..pastuh terlelap.ni terjaga balik...takde lah xtvty yang best skit bagi aku ni...huhuhu....setiaphari kot aku rasa jadual yang sama...hmm....bagi lah idea apa nak buat ni..asyik baca novel..tido....bangun..makan.pastuh tido again....tapi takperlah..as long as sihat...(sihat ke?) Insya Allah..huhuhu

skrg mission utk kecikkkkkkk kan skit badan ni...nak work out.confrm takde nyer...diet??huahuahuh..akan ku cuba sedaya upaya...chaiyok!chaiyok!tinie......do all the best..semangat utk diri sendiri...

No comments:

Post a Comment